آیا کپسول پیاسیدین چاق کننده است؟

۱۱ بازديد

شاید شما هم شنیده باشید که با مصرف کپسول پیاسیدین ممکن است دچار اضافه وزن شوید اما آیا کپسول پیاسیدین چاق کننده است؟ در این مقاله قصد داریم به پاسخ این سوال بپردازیم. کپسول پیاسیدین یک نوع مکمل غذایی است که هنگام مصرف همزمان آن با یک داروی دیگر حتما باید نظر پزشک را نیز جویا شوید.

کپسول پیاسیدین چیست؟

یکی از داروهای موثر برای تسکین استئوآرتریت و بیماری‌های دژنراتیو مفاصل، کپسول پیاسیدین است که توسط پزشکان زیادی تجویز می‌شود. این کپسول از عناصر طبیعی مانند آواکادو و سویا ساخته شده و باعث تسکین درد مفاصل فرد بیمار می‌شود. علاوه بر آن این کپسول با افزایش سنتز پروتئوگلایکان‌ها، باعث کلاژن سازی بیشتر و ترمیم بافت عضلات خواهد شد که این ترمیم باعث می‌شود غضروف‌ها به حالت طبیعی خود بازگردند.

کپسول پیاسیدین با ایجاد تعادل در فرآیند کاتابولیسم و آنابولیسم، زمینه بهبود علائم را فراهم می‌سازد. شاید در روزهای اول استفاده تاثیر زیادی از آن مشاهده نکنید اما به مرور زمان و با یک دوره مصرف درد کلی فرد کاهش زیادی داشته و مانع از ایجاد درهای شدید می‌گردد. عمده کاربرد این قرص برای کاهش درد ارتروز و ترمیم غضروف‌هایی است که تخریب شده‌اند.

نحوه مصرف کپسول پیاسیدین

نحوه مصرف کپسول پیاسیدین توسط پزشک به شما گفته خواهد شد اما معمولا توصیه می‌شود یک عدد از کپسول را همراه با یک لیوان آب در بین وعده غذایی میل کنید. مدت زمان دوره درمانی بین 3 الی 6 ماه خواهد بود و مصرف آن برای افراد بالای 18 سال توصیه می‌شود. همانطور که اشاره شد در هفته اول مصرف نباید توقع تاثیر زیاد داشته باشید اما به مرور زمان و با گذشت 12 هفته، تاثیر آن قابل مشاهده خواهد بود.

آیا کپسول پیاسیدین چاق کننده است؟

خود کپسول در بدن همه افراد باعث چاقی نخواهد شد بلکه استعداد چاقی موجود در بدن سبب ایجاد افزایش وزن می‌گردد. بدن هر فرد نسبت به مواد وارد شده به بدن واکنش مختلفی داده و این اختلاف سبب می‌شود که چاقی از عوارض کپسول در بدن تعدادی از مصرف کنندگان آن باشد.

با توجه به اثرات مثبت این کپسول گیاهی در بدن برخی از افراد می‌تواند باعث عوارضی مانند چاقی شود. این قرص گاهی اوقات باعث افزایش اشتها خواهد شد، این افزایش اشتها تمایل فرد به خوردن غذا را بیشتر کرده و به مرور زمان سبب افزایش وزن می‌شود. اگر شخص در برابر تمایل شدید به خوردن غذای بیشتر مقاومت نکند، پس از مدتی کمی اضافه وزن پیدا کرده و اگر استعداد چاقی داشته باشد، این اضافه وزن بیشتر خود را نشان می‌دهد.

مصرف کپسول پیاسیدین قبل از غذا و دو بار در روز باعث افزایش اشتها می‌شود به همین دلیل اغلب پزشکان توصیه می‌کنند این مکمل بین وعده غذایی مصرف شود و نه دقیقا قبل از خوردن ناهار یا شام. اگر شما در طول دوره مصرف کپسول پیاسیدین، برنامه غذایی خود را دائما بررسی کرده و از مصرف بیش از حد مواد غذایی بپرهیزید، این کپسول نمی‌تواند باعث چاقی شما شود حتی اگر استعداد چاقی داشته باشید اما در صورت عدم توجه به اثرات آن و مصرف بیشتر غذا، ممکن است اثار اضافه وزن را پس از یک دوره مصرف مشاهده نمایید.

خرید کپسول پیاسیدین

برای خرید کپسول گیاهی پیاسیدین می‌توانید به سایت داروبیار مراجعه کرده و این کپسول را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری نمایید. فراموش نکنید که پیش از شروع دوره مصرف حتما با یک پزشک در مورد کپسول مشورت کرده و از ایشان بخواهید تعداد قرص‌های مورد نیاز و نحوه مصرف آن را برای شما مشخص کنند. هم‌چنین در صورت مصرف داروهای دیگر، حتما بررسی کنید که این کپسول تداخل دارویی نداشته باشد. بدن برخی از افراد به آواکادو و سویا حساسیت داشته و این نکته را هم باید در نظر بگیرید. کارشناسان ما در داروخانه آنلاین داروبیار پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود؛ تنها کافیست با شماره‌های درج شده در وب سایت تماس حاصل فرمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.